Informacija apie koronavirusą

Gerbiami klientai,

Dėl Lietuvoje ir pasaulyje plintančios koronaviruso pandemijos, sveikatos ir saugumo užtikrinimas tapo mūsų prioritetu. Kiekvienas iš mūsų privalome pasidalinti atsakomybe stabdant koronaviruso plitimą. 

UAB "Klasera" kartu su organizacija „Møller Baltic Import“ prie to prisidės visomis išgalėmis.

Koronaviruso epidemiją vertiname labai rimtai. Mes esame pasiruošę prisidėti prie bendrų visos šalies veiksmų, kurie padės susidoroti su šiais iššūkiais.

Dėkojame visiems savo klientams ir partneriams, kurie šiuo sudėtingu metu taip pat yra pasiryžę prisidėti. Besirūpindama savo darbuotojų sveikata ir saugumu, „Volkswagen Group“ laikinai uždarė gamyklas Europoje. Šiuo metu planuojama gamybą sustabdyti dviem savaitėms ir atnaujinti veiklą kai tik pasibaigs ši beprecedentė situacija. Susisieksime su kiekvienu to paveiktu klientu ir rasime individualų sprendimą. Turime automobilių, kurie jau yra pas mus, dar daug jų keliauja į Baltijos šalis, todėl galėsime patenkinti didžiąją dalį jūsų poreikių. Dabartinė situacija leidžia mums juos pristatyti, kaip planuota.

Mūsų servisas padeda užtikrinti svarbių transporto paslaugų veiklą, todėl mūsų servisas dirbs ir toliau. Mūsų klientai gali būti visiškai ramūs, kad ėmėmės priemonių, kurios sumažina viruso perdavimo galimybes ir fizinio kontakto poreikį mūsų atstovybėse. Vadovaudamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymais, ėmėmės šių veiksmų:

  • Visose patalpose klientai ir darbuotojai gali rasti dezinfekantų.
  • Dažniau valome patalpas, reguliariai dezinfekuojame padidintos rizikos vietas (tualetus, durų rankenas ir kt.).
  • Padidėjusios rizikos grupėms priklausantys darbuotojai nepasirodys savo darbo vietose.
  • Prašome visų savo klientų nedvejoti ir atšaukti susitikimus ar vizitus, jei jie jaučiasi blogai ar keliavo COVID-19 paveiktose teritorijose per pastarąsias 14 dienų.
  • Šiuo metu būsime ypač lankstūs perkeldami serviso vizitus, pristatymo laiką ar kitus susitikimus.
  • Mes pasiekiami telefonu, trumposiomis žinutės ir el. paštu.
  • Jei neturite galimybės apsilankyti, su mumis bendrauti galite beveik kaip įprasta.
  • Mes nespaudžiame rankų.
  • Savo įstaigose vengiame bet kokio fizinio kontakto.
  • Automobilių įsigijimo klausimais esame pasiruošę Jums padėti nuotoliniu būdu, o serviso paslaugos bus teikiamos toliau.

Mes ėmėmės šių priemonių Jūsų ir mūsų saugumui užtikrinti:

  • Ypač kruopščiai valome automobilius, klientų automobilius liečiame tik su pirštinėmis.
  • Nuodugniai dezinfekuojame ir išvalome visus automobilius po kiekvieno apsilankymo dirbtuvėse.
  • Mūsų klientų aptarnavimo specialistai nesisėda į automobilį su klientais ir išlaiko saugų atstumą.

Kviečiame Jus apsilankyti mūsų automobilių dirbtuvėse bei visais kitais klausimais susisiekti su mumis telefonu arba elektroniniu paštu – galite būti tikri, kad ėmėmės visų rizikos prevencijos priemonių savo patalpose.

Rūpestis šalies, mūsų klientų ir darbuotojų sveikata yra didžiausias mūsų prioritetas. Atidžiai sekame situaciją ir esame pasiryžę imtis dar griežtesnių priemonių.

Štai keletas atsakymų į klausimus, kurie šiuo metu kyla mūsų klientams:

1. Ar dėl susidariusios situacijos bus paveikta mano užsakyto automobilio gamyba ar pristatymas?

Susisieksime su visais klientais, kurių užsakymai gali būti paveikti. Galime pasirūpinti automobilių pristatymu klientams ir esame lankstūs, jei Jūs nusprendėte likti namuose ar patiriate kitų trikdžių, kurie gali sutrukdyti atsiimti automobilį.

2. Ar karantino metu galėsiu užregistruoti savo naują automobilį?

Taip, „Regitra“ sudarė galimybę užregistruoti naujus automobilius Vilniuje. Prašome būti kantriems, nes registracijos procesas gali užtrukti kelias dienas.

3. Man paskirtas vizitas serviso dirbtuvėse, bet neturiu galimybės atvykti sutartu laiku. Ką man daryti?

Susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes sugrįšime su sprendimu, ką galime padaryti. Žiūrėsime kiek įmanoma lanksčiau ir sklandžiau.

4. Ar vis dar galiu užsisakyti automobilį?

Taip, mes veikiame visu pajėgumu ir priimame naujus klientų užsakymus. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda, kuri suteiks Jums daugiau informacijos. Tačiau negalime garantuoti tikslios pristatymo datos dėl neaiškios šiandienos situacijos.

Klaipėdos Audi centro klientai,

Nuo 2020 m. kovo 16 d. LR vyriausybė paskelbė karantiną Lietuvos Respublikos teritorijoje dėl COVID-19 (Koronaviruso) plitimo prevencijos. UAB "Klasera", atsižvelgdama į Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijas, informuoja, kad Klaipėdos Audi centre karantino laikotarpiu veikla bus vykdoma tokia tvarka: 

  • Automobilių servisas ir salonas toliau dirbs sumažintu pajėgumu:

Pirmadienis - penktadienis: 8:00 - 18:00 

Šeštadieniais karantino laikotarpiu nedirbsime. Apgailestaujame.

  • Serviso klientai, siekant suderinti tikslų priėmimo į servisą laiką, visų pirma prašomi registruotis nurodytais telefonais arba elektroniniu paštu:

info@klasera.lt; +370 611 21525 

  • Serviso klientai norintys užsisakyti atsarginių dalių ar atsiimti užsakymą kreipiasi nurodytais telefonais arba elektroniniu paštu:

spares.audi@klasera.lt; +370 616 83375

  • Klientai, norintys įsigyti naują automobilį, prašomi derinti susitikimų laiką nurodytais telefonais arba elektroniniu paštu:

info@klasera.lt +370 46 342230 

Dėkomame už suprantingumą ir bendradarbiavimą,

Klaipėdos Audi centro komanda.