atsižveldami į LR Vyriausybės nutarimus informuojame, kad:
Automobilių servisas toliau dirbs sumažintu pajėgumu:
Automobilių salonas toliau dirbs sumažintu pajėgumu (išskirinai tik užsakytų automobilkių atidavimas ir aptarnavimas):
Atkreipiame dėmesį, kad:
Serviso klientai, siekiant suderinti tikslų priėmimo į servisą laiką, visų pirma prašomi registruotis nurodytais telefonais arba elektroniniu paštu:
Serviso klientai norintys užsisakyti atsarginių dalių ar atsiimti užsakymą kreipiasi nurodytais telefonais arba elektroniniu paštu:
Štai keletas atsakymų į klausimus, kurie šiuo metu kyla mūsų klientams:
1. Ar dėl susidariusios situacijos bus paveikta mano užsakyto automobilio gamyba ar pristatymas?
Susisieksime su visais klientais, kurių užsakymai gali būti paveikti. Galime pasirūpinti automobilių pristatymu klientams ir esame lankstūs, jei Jūs nusprendėte likti namuose ar patiriate kitų trikdžių, kurie gali sutrukdyti atsiimti automobilį.
2. Ar karantino metu galėsiu užregistruoti savo naują automobilį?
Taip, „Regitra“ veiklos nenutraukia, gali būti koreguojamas tik darbo laikas. Prašome būti kantriems, nes registracijos procesas gali užtrukti kelias dienas.
3. Man paskirtas vizitas serviso dirbtuvėse, bet neturiu galimybės atvykti sutartu laiku. Ką man daryti?
Susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes sugrįšime su sprendimu, ką galime padaryti. Žiūrėsime kiek įmanoma lanksčiau ir sklandžiau.
4. Ar vis dar galiu užsisakyti automobilį?
Taip, mes veikiame visu pajėgumu ir priimame naujus klientų užsakymus. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda, kuri suteiks Jums daugiau informacijos. Tačiau negalime garantuoti tikslios pristatymo datos dėl neaiškios šiandienos situacijos.